Rūdolfa Šorno personālizstāde – Ruedi Schorno's exhibition «How to be a Latvian?»


Pēc tam kad es mēģināju apņemt latviešu raksturojumus pagašgad, es tagat gatavoju personālizstādi.
Bet taisnība ir: Kopš 6us gadus es jau strādāju par Latviju un citureizi Latvijā.
Šajā izstādē tu vari apskātīties visu procesu un salīdzināt vecos darbus ar jaunākiem, vissvaigākiem darbiem.

A multimedial art exhibition: researches and works about Latvians, made by a foreign artist who has lost his heart in Latvia.

Artist's homepage - Kā kļūt par Latvieti's Youtube channel


Wednesday, June 16, 2010

R.I.P. Jānis Grodums



Otrdienas vakarā Latviešu smagais rokunrola leģendas Jāņa Groduma metāla sirds nav vairs puksts. Vēcais dzelzgriezējs aizbrauc tagad uz saules ceļu ar elektriskā zivu. Paldies, Jāni, mēs tevi neaizmirstim...
Šoceturdien, 17.6., būs koncerts Vermānes darzā. Es būtu tur, ja es būtu vēl Rīga...

Tuesday evening the «metal heart» of the Latvian heavy rock legend Jānis Grodums stoped beating. He and his rock group «Līvi» wrote some unforgetable milestones like these two songs here. Thanx, jānis, and sleep well...
At thursday, 17th of june, will happen a concert in Vermānes darzs in Rīga. I would be there if i could...




No comments: