Rūdolfa Šorno personālizstāde – Ruedi Schorno's exhibition «How to be a Latvian?»


Pēc tam kad es mēģināju apņemt latviešu raksturojumus pagašgad, es tagat gatavoju personālizstādi.
Bet taisnība ir: Kopš 6us gadus es jau strādāju par Latviju un citureizi Latvijā.
Šajā izstādē tu vari apskātīties visu procesu un salīdzināt vecos darbus ar jaunākiem, vissvaigākiem darbiem.

A multimedial art exhibition: researches and works about Latvians, made by a foreign artist who has lost his heart in Latvia.

Artist's homepage - Kā kļūt par Latvieti's Youtube channel


Monday, February 7, 2011

The best of «KĀ KĻŪT PAR LATVIETI?»

PhotobucketPhotobucket

Tris mēnešiem laikā 2009. gadā, es mēģināju kļūt par Latvieti. Skaties atkal šeit uz manām misijām!

During three months in 2009, I tried to become a Latvian. Whatch here again my best missions! By the way: Most movies are with ENGLISH and GERMAN subtitles.

Trešā misija: Es mācos būt māņticīgs. / Becoming superstitious.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



no TV3 šova BEZ TABU

Noslēgtuma eksāmens un septitā misija: Dainas un Kokle mācīties. / The final exam.




Astotā misīja: Gleznot kā Latviešu meisteri. / Painting like Latvian artists.



Rūda interpretācija no Jekaba Kazaka gleznas.

Sestā misija: Kļūt par seksīgu latvieti. / Becoming a sexy Latvian.



no TV3 šova BEZ TABU

Piektā misija: Kaut kas patriotiski - Ronu salas iekarošana! / Conquest of the Estonian island Ruhnu.


1. daļa:


2. daļa:


Otrā misija: Sēņot un bekot. / Picking mushrooms.


1. diena:


2. diena:


Pirmā misija: Aiziet no Šveiciešu sabiedrības un meklēt personas kodu. / Leaving the Swiss society and searching for my own personal code.




Aptauja uz Rīgas ielām: Ko man vajag darīt par kļūt par Latvieti? / Street pool.


No comments: